INFORMACJE O ZAKUPACH

Koszt uzależniony jest od wielkości zamówienia, formy płatności oraz usług dodatkowych.

  • Przy zamówieniu przekraczającym 500 zł netto przesyłka jest za DARMO
  • Jeżeli zdecydujecie się Państwo na mniejsze zamówienie, oferujemy dostawę poprzez firmę DPD (koszt 18,50 zł brutto)
  • Zamówienia realizowane poza terytorium Polski liczone wg odrębnego cennika dostępnego na zapytanie pod adresem mail: lodz@rpwokucia.pl. Zapytania prosimy kierować w języku polskim lub angielskim.

Po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego i możliwością śledzenia paczki.

Dostawa kurierem zajmuje zazwyczaj od jednego do dwóch dni roboczych. (pon.–pt., 8:00–16:00).

Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie Twoje produkty są natychmiast przygotowywane do wysyłki. Otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz numerem listu przewozowego, dzięki któremu możesz śledzić przesyłkę na każdym etapie dostawy.

Nasze zamówienia są realizowane szybko i bezpiecznie – kurier dostarczy je zwykle w ciągu 1–2 dni roboczych, od poniedziałku do piątku.
Dzięki temu zakupy w RPW Okucia Budowlane są intuicyjne, wygodne i satysfakcjonujące.

Tak, za każde złożone zamówienie w naszym sklepie otrzymasz fakturę VAT lub paragon – zgodnie z Twoimi preferencjami.

Dokument jest wystawiany automatycznie i przesyłany wraz z zamówieniem. Dzięki temu możesz w pełni rozliczyć zakup zgodnie z obowiązującymi przepisami.

INFORMACJE O PŁATNOŚCIACH

Płatność za zamówienie zostanie pobrana w momencie autoryzacji transakcji przez bramkę płatności. Zazwyczaj odbywa się to natychmiast po złożeniu zamówienia, dzięki czemu możemy szybko przystąpić do jego realizacji. Dokładny moment księgowania środków może zależeć od banku, z którego korzystasz.

Schowek to funkcja w naszym sklepie, która pozwala przechowywać wybrane produkty w jednym miejscu, podobnie jak „dodaj do ulubionych”. Dzięki temu możesz wrócić do nich w dogodnym dla siebie momencie i podjąć decyzję o zakupie w swoim tempie.

Schowek ułatwia planowanie zakupów, pozwala porównać produkty i zapewnia wygodę podczas przeglądania naszej oferty.

Dodanie produktów do schowka nie zobowiązuje do zakupu – pozwala Ci spokojnie wrócić do nich i zdecydować o zakupie w dogodnym czasie.

Jeżeli otrzymasz produkt uszkodzony lub inny niż zamówiony, niezwłocznie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta – jesteśmy tu, aby szybko i sprawnie rozwiązać problem.

Możesz zmienić lub anulować swoje zamówienie, dopóki nie zostanie ono wysłane.

Po wysyłce przysługuje Ci prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania – szybko i bezproblemowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

„Śledzenie przesyłki” to funkcja, która pozwala w każdej chwili sprawdzić status Twojego zamówienia i lokalizację paczki w drodze do Ciebie. Dzięki temu możesz dokładnie wiedzieć, kiedy przesyłka zostanie dostarczona, co zwiększa komfort i bezpieczeństwo zakupów. Po nadaniu paczki otrzymasz numer śledzenia oraz link do strony przewoźnika, aby monitorować przesyłkę na bieżąco.