Skontaktuj się z nami 42 658 35 10
Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 500 zł
Okazje cenowe: akcesoria do drzwi i okien, klamki, narzędzia
– oszczędzaj przy zakupach online!
Klamka okienna Hoppe Toulon Secustik Czarna
Smar do okuć – 200 ml
Klamka okienna Hoppe Secustic Luxembourg – Biała T32-42
Manualny nawiewnik ciśnieniowy VENTEC VT 601
Higrosterowany nawiewnik Aereco EMM 707
Cosmoklar mleczko do okien i drzwi
Polityka Prywatności
W trosce o bezpieczeństwo i prywatność naszych klientów oraz użytkowników serwisu https://rpwokucia.pl, jako administrator serwisu dokładamy wszelkich starań, aby dane osobowe były przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). Zależy nam, aby zakupy w naszym sklepie były nie tylko wygodne, ale również bezpieczne. Dlatego zapewniamy przejrzystość działań oraz stale czuwamy nad ich bezpieczeństwem. Zapewnienie poufności i bezpieczeństwo danych jest dla nas priorytetem. Związku z tym poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące przetwarzania danych. Przetwarzanie danych osobowych reguluje niniejsza Polityka prywatności, stanowiąca integralną część Regulaminu, umieszczonego w serwisie.
1. Informacje ogólne
Administratorem danych osobowych (dalej: ADO) Serwisu rpwokucia.pl jest Paweł Flis prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „RPW Okucia Budowlane” Paweł Flis z siedzibą w Łodzi, przy ul. Jeziornej 10, 91-358 Łódź, NIP: 726-136-41-30. Z administratorem można się skontaktować pod numerem telefonu: +48 42 658 35 10, lub na adres e-mail: lodz@rpwokucia.pl. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z administratorem na podane wyżej dane kontaktowe. Korzystając z usług serwisu mogą zostać Państwo poproszeni o podanie niektórych swoich danych osobowych. Poprosimy jedynie o te dane, które są niezbędne w stosunku do celów, w jakich będą one przetwarzane.
2. Cele, zakres i podstawy przetwarzania danych osobowych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla skorzystania z poszczególnych usług naszego serwisu. Paweł Flis prowadzący działalność gospodarczą pod firmą “RPW Okucia Budowlane jako administrator danych osobowych będzie przetwarzać Państwa dane w następujących celach i zakresie:
| Cel przetwarzania: | Podstawa prawna przetwarzania: | Okres przetwarzania danych: |
| Przetwarzanie związane z obsługą Klientów sklepu | ||
|
dane osób będących stroną umowy lub osób uprawnionych do reprezentowania Strony Umowy przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji Umowy, w tym przyjęcia i obsługi zamówień, realizacji płatności Zakres danych: Dane rozliczeniowe:
|
art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania Umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy. | dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania Umowy, następnie przez okres jej archiwizacji czyli 5 lat |
| dane osób, których dane zostały udostępnione ADO do celów kontaktowych i/lub związanych z zawarciem i/lub realizacją Umowy tj. pracowników, współpracowników/osób wskazanych do odbioru przesyłki i innych osób wskazanych w Umowie. Przetwarzane będą w celu nawiązania z nimi przez ADO kontaktu w sprawie współpracy i/lub negocjacji warunków Umowy i/lub jej podpisania i/lub jej wykonania. | art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli poprawna realizacja przedmiotu Umowy, m.in. poprzez nawiązanie kontaktu przed zawarciem Umowy oraz w sprawie jej wykonania z osobami, których dane zostały upoważnione przez Klienta | dane osobowe przetwarzane będą przez okres trwania ustaleń dotyczących realizacji Umowy lub do czasu ich aktualizacji; następnie przez okres jej archiwizacji czyli 5 lat |
| dane osób, których dane zostały pozyskane przez ADO lub jemu udostępnione na cele kontaktowe i/lub związane z zawarciem bądź realizacją Umowy, przetwarzane będą celem ewentualnego ustalania, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami wynikającymi z realizacji Umowy oraz dla wykazania rozliczalności działań ADO, o której mowa w art. 5 ust. 2 RODO | art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes ADO, którym jest zabezpieczenie roszczeń i zapewnienie rozliczalności | dane osobowe przetwarzane będą przez czas konieczny do udokumentowania czynności dokonanych z udziałem podmiotu danych, do czasu przedawnienia roszczeń i obrony roszczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku przetwarzania danych celem ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawo do sprzeciwu nie przysługuje (art. 21 ust. 1 zd. 2 RODO) |
| dane osób, których dane zostały pozyskane przez ADO lub jemu udostępnione na cele wskazane wyżej, będą mogły być przetwarzane w związku z wypełnianiem obowiązków prawnych nałożonych na ADO, w szczególności związanych z dokonywaniem rozliczeń z Klientem, realizacją wymogów podatkowych, reklamacyjnych wynikających z przepisów prawa | art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na ADO | dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, czyli 5 lat |
| przesyłanie informacji handlowej, w tym marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, przy czym prowadzenie przez nas kontaktu marketingowego jest możliwe wyłącznie na podstawie Państwa dodatkowej zgody na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, tj. numeru telefonu i adresu e-mail | realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci realizacji marketingu — art. 6 ust. 1 lit. f RODO — w związku z art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 398 ustawy – Prawo Komunikacji Elektronicznej | do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec prowadzenia działań marketingowych lub do czasu wycofania zgód na otrzymywanie materiałów marketingowo-informacyjnych drogą elektroniczną na wskazane kanały komunikacji, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze |
w celach poprawy jakości świadczonych usług sklepu, usprawnienia komunikacji, optymalizacji procesów oraz tworzenia analiz danych, w tym wykorzystania danych transmisyjnych takich jak:
|
realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci poprawy świadczonych usług i komunikacji z Klientem — art. 6 ust. 1 lit. f RODO — w związku z art. 391 ustawy – Prawo Komunikacji Elektronicznej | w celach związanych z poprawą jakości oferowanych usług, usprawnienia komunikacji, automatyzacji i rozwoju procesu optymalizacji usług oraz tworzenia analiz danych — do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych; statystyki i analizy w formie zanonimizowanej – przez czas przydatności konkretnego zestawienia; dane transmisyjne – do czasu zakończenia roszczeń przez dostawcę usług |
| Przetwarzanie danych osobowych użytkowników serwisu www | ||
| udzielenie odpowiedzi na skierowane zapytanie poprzez formularz kontaktowy | realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci udzielenia odpowiedzi na skierowane do nas zapytanie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO | do czasu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie albo do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych |
| dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami mogącymi wyniknąć w związku z korzystaniem z serwisu strony www | realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci zabezpieczenia roszczeń, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO | przez czas przewidziany przepisami prawa dotyczącymi przedawnienia roszczeń |
| prowadzenie usługi newsletteru na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, która zostaje wyrażona poprzez jednoznaczne działanie potwierdzające za pomocą automatycznych systemów wywołujących (kampanie e-mailingowe/SMS-owe) | realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci prowadzenia usługi newsletteru — art. 6 ust. 1 lit. f RODO — za Państwa dobrowolną zgodą — art. 6 ust. 1 lit. a RODO | do czasu wycofania zgody, czyli wypisania się z usługi |
|
zbieranie i analizowanie danych o ruchu w serwisie za pomocą narzędzia Google Analytics Zakres danych zbieranych przez narzędzie:
|
realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu w postaci prowadzenia analizy dotyczącej ruchu w serwisie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO | przez okres przydatności konkretnego raportu/zestawienia lub do złożenia skutecznego sprzeciwu wobec takiego przetwarzania |
Informujemy również, iż wyrażona zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie, poprzez kierowanie do nas takiego żądania na wskazany adres e-mail: lodz@rpwokucia.pl.
3. Kto może mieć dostęp do Państwa danych?
Operatorzy płatności:
- Paynow (mBank S.A.) – realizacja płatności online,
- Operatorzy kart płatniczych i banki – w przypadku płatności elektronicznych poprzez Paynow.
Firmy kurierskie i logistyczne:
- DHL Parcel Polska Sp. z o.o.,
- InPost S.A. – realizacja dostaw i paczkomatów. (Integracja wkrótce)
Dostawcy usług IT:
- Hosting sklepu, (Hostinger)
- System WordPress / WooCommerce,
-
Google Analytics – usługi analityczne, poniżej link do polityki prywatności:
Prywatność i bezpieczeństwo danych - Analytics - Pomoc - Dostawcy systemów mailingowych – jeśli uruchomiony będzie newsletter.
oraz Podmioty wspierające obsługę serwisu:
- Biuro rachunkowe lub podmioty świadczące usługi księgowe (w zakresie danych potrzebnych do rozliczeń),
- Firmy świadczące usługi marketingowe i reklamowe (jak będą wdrożone – np. kampanie remarketingowe Google/Facebook).
4. Przekazywanie danych poza EOG
Odbiorcy danych mogą mieć swoją siedzibę w państwie znajdującym się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), w tym jednak przypadku Administrator zadba o zapewnienie odpowiedniego poziomu zabezpieczeń tak, by zapewnić ochronę osobie, której dane dotyczą. Transfer danych do państw poza EOG może mieć związek np.:
- działaniami podejmowanymi na serwisach społecznościowych oraz wykorzystaniem wtyczek i innych narzędzi pochodzących z tych serwisów (m.in. Facebook),
- wykorzystaniem narzędzi analitycznych i służących zanonimizowanemu śledzeniu zachowań użytkowników, w szczególności takich jak Google Analytics.
5. Informacja o plikach cookies
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej. „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies oraz automatyczne ich blokowanie. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
- Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
- W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia:
https://www.google.com/ads/preferences/
6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
- W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/system i postępuj zgodnie z instrukcjami:





